چطوری میشه

نمای کلی و راهنمای میزبانی Kinsta (2024)

نمای کلی و راهنمای میزبانی Kinsta (2024)

Kinsta یکی از معتبرترین ارائه دهندگان میزبانی مدیریت شده وردپرس است. این توسط شبکه Premium Tier پلتفرم Google Cloud ارائه می‌شود و میزبانی برای برنامه‌ها، پایگاه‌های داده و سایت‌های ثابت ارائه می‌دهد. در این مقاله، سرویس میزبانی مدیریت شده وردپرس Kinsta را بررسی می‌کنیم و عملکرد آن را محک می‌زنیم.

میزبان وردپرس Kinsta< /p>

آنچه را پوشش خواهیم داد

مانند اکثر ارائه دهندگان میزبانی مدیریت شده وردپرس، Kinsta عملکرد درجه یک و پشتیبانی فوق العاده را ارائه می دهد. با این حال، چیزی که آن را از رقبا متمایز می کند، خدمات ارزش افزوده مختلف آن است که مکمل اصلی ارائه میزبانی وردپرس مدیریت شده آن است.

باید به این نکته اشاره کنیم که عملکرد Kinsta را در مقابل سایر ارائه دهندگان میزبانی مدیریت شده وردپرس مقایسه نکرده ایم. قصد ما برای این Kinsta 2019 بررسی آن برای برجسته کردن ویژگی های اضافی – به غیر از میزبانی مدیریت وردپرس – که Kinsta را از رقبا متمایز می کند.

البته ما نتایج تست عملکرد انجام شده در Kinsta را با استفاده از تم کلی خودمان به اشتراک خواهیم گذاشت. اگر به‌طور خاص به دنبال معیارها هستید، می‌توانید با جستجوی ساده «Kinsta vs » به راحتی آن‌ها را در Google پیدا کنید.

مانند همه بررسی‌های ما، قصد ما متقاعد کردن شما برای خرید Kinsta نیست تا بتوانیم کمیسیون وابسته دریافت کنیم. تنها هدف ما این است که مروری بر این سرویس از دیدگاه یک کاربر نهایی

به شما ارائه دهیم.

در اینجا یک نمای کلی از آنچه پوشش خواهیم داد:

  • نمای کلی مجموعه فناوری Kinsta
  • داشبورد Kinsta در عمق (قول می‌دهم این بهترین قسمت است)
  • پشتیبان گیری وردپرس در Kinsta
  • ابزارهای بهینه سازی عملکرد
  • امنیت وردپرس با Kinsta
  • تجزیه و تحلیل Kinsta – از جمله نظارت بر ترافیک و عملکرد
  • معیارهای عملکرد
  • برنامه های قیمت گذاری، پیشنهادات رایج و افزونه ها
  • پشتیبانی و نتیجه گیری

بیایید شروع کنیم!

نمایش کلی پشته فناوری میزبانی وردپرس مدیریت شده Kinsta

Kinsta کاملاً بر روی “سطح شبکه برتر” پلتفرم Google Cloud ساخته شده است. این به Kinsta امکان دسترسی به سرورهای برتر با کمترین تأخیر را در بیش از 35+ مرکز داده Cloud Google می دهد. شما می توانید (و باید) مرکز داده ای را انتخاب کنید که نزدیک ترین به ترافیک اصلی سایت شما باشد. برای مثال، از آنجایی که بیشتر بازدیدکنندگان بالقوه من از هند هستند، مرکز داده بمبئی را در حساب آزمایشی انتخاب کردم.

هر دستگاه Kinsta که در Google Cloud میزبانی می شود دارای 96 CPU و صدها گیگابایت رم است. هر سایت وردپرسی که در Kinsta میزبانی می‌شود در محفظه نرم‌افزاری جدا شده خود (در Google Cloud) قرار دارد. این بدان معنی است که اگر برنامه Kinsta شما دارای سه سایت وردپرس باشد، سه کانتینر مجزا خواهید داشت. این جداسازی نرم افزار دو مزیت متمایز ارائه می دهد:

  1. سایت‌های شما می‌توانند بر حسب تقاضا، بدون هیچ گونه خرابی مقیاس شوند. این به ویژه برای پیمایش “اثر مخزن کوسه” مفید است – به عنوان مثال، زمانی که سایت شما به صفحه اول Reddit می رسد یا در HackerNews یا حتی Shark Tank نمایش داده می شود!
  2. سایت شما تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد حتی زمانی که سایت شخص دیگری در همان ابر عمومی به خطر بیفتد. یک راه حل کانتینری از نظر طراحی دارای امنیت است.

از نظر نرم افزار سرور، Kinsta بر روی یک پشته بهینه سازی شده از Nginx (وب سرور) و MariaDB اجرا می شود و چندین نسخه از موتورهای PHP را از 8.1 تا 8.3 تا آخرین نسخه ارائه می دهد. هزاران ویژگی امنیتی و عملکرد دیگر وجود دارد که در این آموزش به آنها خواهیم پرداخت. اجازه دهید اکنون داشبورد درخشان را بررسی کنیم.

کاوش در داشبورد MyKinsta

screenshot of MyKinsta Dashboard
نمای کلی و راهنمای میزبانی Kinsta 2024 28

پورتال مدیریت سایت خود Kinsta به نام MyKinsta، داشبورد فوق‌العاده و بصری برای مدیریت تمام سایت‌های وردپرس و سایر پروژه‌های وب شما است (بله، Kinsta خدماتی فراتر از وردپرس ارائه می‌دهد؛ شما همچنین می‌توانید برنامه‌های وب را میزبانی کنید. ، پایگاه داده ها و سایت های ثابت روی پلت فرم). داشبورد Kinsta از فلسفه طراحی پیروی می کند که نمادی از داشبورد وردپرس است که همه ما آن را می شناسیم و دوست داریم.

مانند داشبورد مدیریت وردپرس، گزینه های اصلی خود را در نوار کناری آبی رنگ سمت چپ دریافت می کنید. هر ماژول تنظیمات فرعی خود را دارد که از یک طرح طراحی مشابه پیروی می کند.

داشبورد MyKinsta همه چیز از مدیریت سایت، پشتیبان‌گیری از وردپرس، تجزیه و تحلیل سایت، صورت‌حساب، پشتیبانی و مدیریت کاربر را پوشش می‌دهد. در بخش‌های آینده، مهم‌ترین ماژول‌ها را پوشش خواهیم داد.

ماژول مدیریت سایت Kinsta

screenshot of MyKinta Site Management Module
نمای کلی و راهنمای میزبانی Kinsta 2024 29

ماژول مدیریت سایت در داشبورد MyKinsta اطلاعات دسترسی خارجی سایت شما از جمله SFTP، SSH و دسترسی به پایگاه داده از جمله phpMyAdmin را در اختیار شما قرار می دهد. شما به راحتی می توانید رمزهای عبور SFTP و phpMyAdmin خود را با کلیک یک دکمه تغییر دهید.

اولین چیزی که متوجه می‌شوید نماد سبز رنگ LIVE است که به‌طور برجسته در هر زیر ماژول در داشبورد MyKinsta نمایش داده می‌شود. می‌توانید با کلیک بر روی تغییر محیط در گوشه بالا سمت راست، به محیط STAGING بروید.

مدیریت دامنه در MyKinsta

screenshot of domain management dashboard in kinsta
نمای کلی و راهنمای میزبانی Kinsta 2024 30

برگه Domains به شما امکان می‌دهد دامنه‌هایی را که به نصب وردپرس شما نقشه می‌دهند مدیریت کنید. در اینجا، می توانید دامنه ها را اضافه یا حذف کنید و یک دامنه اولیه و ثانویه برای سایت خود پیکربندی کنید. همچنین اگر می‌خواهید سایت خود را آزمایش کنید، می‌توانید از URL موقت Kinsta (sitename.kinsta.cloud) قبل از انتقال آن استفاده کنید.

پشتیبان گیری وردپرس با Kinsta

screenshot of WordPress backup management in Kinsta
نمای کلی و راهنمای میزبانی Kinsta 2024 31

ما همیشه بر اهمیت پشتیبان گیری منظم از سایت وردپرس خود تاکید کرده ایم. صادقانه بگویم، ما تحت تاثیر سطح جدیت Kinsta با پشتیبان‌گیری وردپرس قرار گرفتیم.

  • پشتیبان گیری خودکار روزانه: ابتدا، Kinsta به طور خودکار هر روز یک نسخه پشتیبان از سایت وردپرس شما ایجاد می کند. شما می توانید آن را با یک کلیک بازیابی کنید. نسخه‌های پشتیبان به مدت دو هفته حفظ می‌شوند.
  • پشتیبان‌گیری دستی: می‌توانید حداکثر ۵ نسخه پشتیبان دستی ایجاد کنید که برای دو هفته نیز ذخیره می‌شوند.
  • پشتیبان‌های قابل دانلود: همچنین می‌توانید هر هفته یک نسخه پشتیبان قابل دانلود ایجاد کنید که از زمان ایجاد نسخه پشتیبان به مدت ۲۴ ساعت معتبر است. در صورتی که بخواهید یک نسخه پشتیبان جداگانه از سایت خود، خارج از Kinsta نگه دارید، مفید است.
  • پشتیبان‌گیری‌های ایجاد شده از سیستم: به‌جز پشتیبان‌گیری روزانه، Kinsta به‌طور خودکار از سایت شما نسخه پشتیبان تهیه می‌کند که هر یک از این رویدادها را انجام می‌دهید: (1) از ابزار جستجوی جایگزینی از داشبورد MyKinsta استفاده کنید، ( ii) هل دادن یک محیط STAGING LIVE، و (iii) یک نسخه پشتیبان را در محیط LIVE خود بازیابی کنید. نسخه‌های پشتیبان تولید شده توسط سیستم نیز به مدت 14 روز نگهداری می‌شوند.
  • پشتیبان‌گیری ساعتی: برای وب‌سایت‌های با ترافیک بالا و مأموریت‌های حیاتی، Kinsta گزینه‌های پشتیبان‌گیری مکرر را ارائه می‌کند. می‌توانید هر شش ساعت یک‌بار از یک سایت با ۵۰ دلار/سایت/ماه و هزینه پشتیبان‌گیری ساعتی ۱۰۰ دلار/سایت/ماه نسخه پشتیبان تهیه کنید.

علاوه بر پشتیبان‌گیری‌های قابل دسترسی کاربر، Kinsta همچنین عکس‌های فوری دیسک دائمی هر دستگاه را هر 4 ساعت به مدت 24 ساعت و سپس هر 24 ساعت بعد از آن به مدت دو هفته در زیرساخت خود ذخیره می‌کند. اسنپ ​​شات ها (حاوی نسخه پشتیبان شما) در مراکز داده مختلف از محلی که در ابتدا ایجاد شده اند ذخیره می شوند. این بدان معناست که در صورت بروز فاجعه، آنها اضافی هستند.

d986d985d8a7db8c daa9d984db8c d988 d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c d985db8cd8b2d8a8d8a7d986db8c kinsta 2024 6699ab154d59a
نمای کلی و راهنمای میزبانی Kinsta 2024 32

این یکی از چیزهای مورد علاقه من از Kinsta است. این ابزارها شما را قادر می سازند تا کارهای خسته کننده را با چند کلیک انجام دهید. بیایید هر یک از آنها را بررسی کنیم:

  1. پاک کردن کش سایت: همچنین در داشبورد وردپرس شما موجود است، این گزینه به شما امکان می‌دهد کش سایت وردپرس خود را مستقیماً از داشبورد MyKinsta پاک کنید.
  2. راه اندازی مجدد PHP: هنگامی که نسخه PHP خود را تغییر می دهید یا با یک پلاگین یا تضاد موضوعی مواجه می شوید، یک راه اندازی مجدد ساده PHP اغلب می تواند کمک کننده باشد. با استفاده از این گزینه، می توانید بدون نیاز به ورود به سایت خود از طریق SSH، مستقیماً از داشبورد MyKinsta، PHP را مجدداً راه اندازی کنید.
  3. اشکال‌زدایی وردپرس: این یک ابزار مفید برای عیب‌یابی است. هنگامی که حالت اشکال زدایی را فعال می کنید (توصیه می شود در مرحله بندی استفاده شود؛ نیازی به ویرایش فایل wp-config.php نیست)، خطاها، اخطارها و هشدارهای PHP را در سایت وردپرس شما نمایش می دهد.
  4. جستجو و جایگزینی: این ابزار به شما امکان می دهد هر مقداری را در پایگاه داده وردپرس خود پیدا و جایگزین کنید. این یک عملکرد بسیار قدرتمند است و باید با احتیاط زیاد استفاده شود. ابتدا باید به محیط استیجینگ بروید، از سایت خود نسخه پشتیبان دستی بگیرید و سپس از این ابزار استفاده کنید.
  5. New Relic Monitoring: New Relic یک سرویس نظارت بر برنامه است که برای کاربران پیشرفته ای که می خواهند عملکرد سایت وردپرس خود را در سطوح بسیار دقیق نظارت کنند، طراحی شده است. Kinsta ادغام مستقیم با New Relic را ارائه می دهد که می تواند با یک کلید API ساده فعال شود. اگر مشکل عملکرد را با یک جستجو یا افزونه عیب‌یابی می‌کنید، تیم پشتیبانی آن‌ها همچنین می‌توانند به طور موقت New Relic را برای شما فعال کنند. توجه داشته باشید که برای استفاده از New Relic به مجوز خود نیاز دارید (Kinsta همچنین دارای ابزار داخلی نظارت بر عملکرد برنامه است که در زیر با جزئیات بیشتر به آن خواهیم پرداخت).
  6. محافظت با رمز عبور: این ابزار به شما کمک می‌کند کل سایت وردپرس خود را قفل کنید (همچنین برای صحنه‌سازی و محیط‌های زنده موجود است).
  7. اجباری HTTPS: این گزینه به شما امکان می دهد HTTPS را در همه جای سایت خود فعال کنید، از جمله تصاویر و منابع دیگر مانند فایل های CSS و جاوا اسکریپت. زمانی که می خواهید مطمئن شوید که کل سایت شما به طور کامل بر روی یک اتصال رمزگذاری شده سرتاسر اجرا می شود بسیار مفید است.
  8. موقعیت جغرافیایی: می‌توانید از موقعیت جغرافیایی IP برای هدایت ترافیک بر اساس موقعیت مکانی بازدیدکنندگان خود استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند تا با ارسال آن‌ها به زیر دامنه‌ها یا صفحات بر اساس مکانشان، تجربه‌ای مناسب برای بازدیدکنندگان خود فراهم کنید.
  9. ionCube Loader: وقتی بارکننده ionCube را در MyKinsta فعال می‌کنید، می‌توانید اسکریپت‌های کدگذاری شده با ionCube را در سایت خود رمزگشایی و اجرا کنید.
  10. PHP Engine: Kinsta همیشه آخرین نسخه PHP را در پلتفرم خود پشتیبانی می کند. برای تغییر نسخه PHP سایت خود، به این ابزار بروید.
  11. حذف هدرهای Set-Cookie: اگرچه ممکن است نیازی به استفاده از این عملکرد نباشد، همانطور که برای کاربران پیشرفته توصیه می شود، این ابزار به شما امکان می دهد حذف هدرهای Set-Cookie را فعال یا غیرفعال کنید. پاسخ های ذخیره شده در حافظه پنهان.
  12. پیش‌نمایش سایت: هنگام انتقال یک سایت به Kinsta، این ابزار به شما امکان می‌دهد قبل از شروع به کار، سایت خود را در یک دامنه موقت بررسی کنید.
  13. نکات اولیه – DevKinsta: می‌توانید از داخل داشبورد به ابزار رایگان توسعه محلی وردپرس Kinsta دسترسی داشته باشید. این ابزار به شما امکان می دهد سایت های وردپرس را به صورت آفلاین ایجاد کرده و روی آنها کار کنید

گواهی SSL Wildcard به طور پیش‌فرض گنجانده شده است: با استفاده از Cloudflare یک گواهی SSL جدید برای سایت وردپرس شما ایجاد می‌کند. هنگامی که یک دامنه اضافه می کنید، سایت به طور خودکار ایمن می شود. SSL علامت عام به شما امکان می دهد تا زیر دامنه ها را نیز ایمن کنید.

جدا از این ابزارها، Kinsta ابزارهای بهبود عملکرد مانند CDN، قوانین تغییر مسیر در سطح سرور و گزارش‌های دسترسی خام را ارائه می‌دهد. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.

CDN Kinsta

screenshot of kinsta cdn
نمای کلی و راهنمای میزبانی Kinsta 2024 33

Kinsta پهنای باند CDN رایگان را در تمام برنامه های میزبانی وردپرس مدیریت شده خود از طریق یکپارچه سازی Cloudflare در سطح سازمانی ارائه می دهد. شما به یک شبکه CDN با بیش از 260 PoP (نقاط حضور) دسترسی دارید. می‌توانید CDN را فعال/غیرفعال کنید یا کش آن را پاک کنید – همه با یک کلیک. اگر می‌خواهید از گزینه شخص ثالث استفاده کنید، Kinsta از اکثر ارائه‌دهندگان پشتیبانی می‌کند.

Kinsta CDN تمام محتوای ثابت سایت شما مانند تصاویر، CSS و فایل های جاوا اسکریپت را ارائه می دهد. از نظر محدودیت‌ها، حداکثر اندازه فایل به 128 مگابایت محدود شده است و فقط فایل‌های داخل wp-content و wp-include می‌توانند در CDN گنجانده شوند.

Kinsta پهنای باند CDN رایگان را در برنامه های میزبانی خود ارائه می دهد که از 50 گیگابایت در برنامه Starter خود تا 1 ترابایت در برنامه های Enterprise خود را شامل می شود. هزینه اضافی CDN 0.1 دلار در گیگابایت است.

Kinsta DNS

screenshot of Kinsta DNS
نمای کلی و راهنمای میزبانی Kinsta 2024 34

سرور نام دامنه (DNS) اولین نقطه تماس بین سایت شما و بازدیدکننده است. عملکرد اصلی یک DNS این است که URL وب سایت شما (به عنوان مثال، google.com) را به آدرس IP سرور میزبان (172.217.163.110) نشان دهد. ادامه دهید، آدرس IP را در مرورگر خود وارد کنید، گوگل باز خواهد شد! DNS معمولاً در پانل کنترل دامنه یا پانل میزبانی وب شما (cPanel، WHM و غیره) پیکربندی می شود.

Kinsta DNS یک سرویس میزبانی DNS ممتاز است که توسط Kinsta به صورت رایگان به همه مشتریان ارائه می شود. برخلاف Google Cloud، Kinsta DNS بر روی DNS پریمیوم Route53 سرویس وب آمازون ساخته شده است. AWS، یعنی Kinsta DNS در دسترس بودن بالا و وضوح DNS با تاخیر کم را برای همه وب سایت های شما ارائه می دهد. کنسول مدیریت DNS کاربر پسند است و از افزودن یک کلیک رکوردهای MX Google Workspace پشتیبانی می کند.

نکته: برای وب‌سایت‌های پرترافیک که میزبان DNS با ثبت‌کننده دامنه خود هستند، اکیداً توصیه می‌کنیم به Kinsta DNS مهاجرت کنید – تا شاهد افزایش عملکرد فوری در زمان وضوح DNS باشید.

قوانین تغییر مسیر وردپرس با MyKinsta

screenshot of Kinsta URL redirection management dashboard
نمای کلی و راهنمای میزبانی Kinsta 2024 35

وقتی از مدیر تغییر مسیر داخلی وردپرس استفاده می‌کنید، تابع wp_redirect() فراخوانی می‌شود. این کار بار بیشتری را به CPU سرور شما اضافه می کند (زمان بارگذاری صفحه را افزایش می دهد) و پایگاه داده وردپرس شما را خراب می کند.

Kinsta به شما امکان می دهد قوانین تغییر مسیر URL را برای سایت وردپرس خود در سطح سرور پیاده سازی کنید. اجرای کد به طور قابل توجهی سریعتر است و برای تغییر مسیر به URL نهایی به وردپرس متکی نیست. همچنین از عبارات منظم داخلی (RegEx) برای کنترل بهتر پشتیبانی می کند. اگر از میزبانی انتقال می‌دهید، می‌توانید قوانین فردی اضافه کنید یا آن‌ها را به صورت انبوه وارد کنید.

اشکال‌زدایی با گزارش‌های دسترسی خام Kinsta

screenshot of Raw server access logs in Kinsta
نمای کلی و راهنمای میزبانی Kinsta 2024 36

Kinsta همچنین دسترسی مستقیم به گزارش‌های خام خود را برای اهداف نظارت و اشکال‌زدایی ارائه می‌دهد. این شامل دسترسی به گزارش خطا، گزارش دسترسی خام و گزارش عملکرد حافظه پنهان Kinsta است.

ویژگی های امنیتی Kinsta WordPress

از نظر امنیت، مکانیسم‌های زیادی برای اطمینان از ایمنی سایت شما در برابر حملات مخرب مختلف و DDoS وجود دارد. برای اطمینان از اینکه سایت وردپرس شما همیشه به‌طور کامل به‌روز است، Kinsta به‌محض اینکه وصله‌های امنیتی جزئی (غیر اصلی) در دسترس قرار می‌گیرد، به‌طور خودکار اعمال می‌کند. اگر سایت شما هک شود، Kinsta با شما همکاری خواهد کرد تا به بازیابی آن کمک کند.

screenshot of Kinsta IP Deny security feature
نمای کلی و راهنمای میزبانی Kinsta 2024 37

از نظر دسترسی خارجی، شما فقط می توانید از طریق sFTP، SSH یا WP-CLI رمزگذاری شده (بدون FTP) به سایت دسترسی داشته باشید. می توانید از ابزار IP Deny برای جلوگیری از اتصال برخی آدرس های IP به سایت خود استفاده کنید. علاوه بر این، Kinsta به طور خودکار آدرس های IP را با بیش از شش تلاش ناموفق برای ورود در کمتر از یک دقیقه ممنوع می کند.

چند ویژگی امنیتی دیگر عبارتند از:

  • مسدود کردن GeoIP در همه طرح‌ها گنجانده شده است.
  • Kinsta به طور خودکار نسخه PHP مورد استفاده شما را از سرصفحه های HTTP در سایت شما حذف کرد.
  • محدودیت های open_basedir آنها همچنین اجازه اجرای PHP را در دایرکتوری های معمولی که مستعد اسکریپت های مخرب هستند نمی دهد.
  • درخواست‌های XML-RPC به طور پیش‌فرض مسدود می‌شوند تا شما را از حملات brute force در امان نگه دارند.
  • Kinsta به طور پیش‌فرض یک ادغام Cloudflare را ارائه می‌کند که حفاظت DDoS را تقویت می‌کند و با فایروال سخت‌افزاری اضافی و پشتیبانی HTTP/3 ارائه می‌شود.

تأیید هویت دو عاملی برای حساب Kinsta شما

Kinsta احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA) را به عنوان یک لایه امنیتی اضافی ارائه می‌کند که از دسترسی غیرمجاز به حساب Kinsta شما جلوگیری می‌کند، حتی اگر رمز عبور شما به خطر بیفتد. این یکی از ویژگی‌هایی است که MyKinsta ارائه می‌کند.

screenshot of Two-factor authentication when logging in to MyKinsta
نمای کلی و راهنمای میزبانی Kinsta 2024 38

می‌توانید با پیوند دادن شماره تلفن همراه خود، احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کنید و کدهای ورود یکباره را از طریق پیامک دریافت کنید. همچنین، می‌توانید از یک برنامه احراز هویت مانند Google Authenticator یا Authy برای دریافت کد زمانی که تلفنتان آفلاین است استفاده کنید.

هنگامی که احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کردید، هر بار که وارد سیستم می‌شوید، بسته به پیکربندی خود، یک کد یکبار مصرف از طریق پیامک یا در برنامه خود دریافت خواهید کرد.

توجه داشته باشید که فعال کردن 2FA در حساب Kinsta شما، 2FA را برای سایت(های) وردپرس شما فعال نمی کند. ما یک راهنمای جداگانه برای تنظیم احراز هویت دو مرحله ای در سایت وردپرس شما داریم.

مدیریت کاربر Kinsta

screenshot of MyKinsta User Management
نمای کلی و راهنمای میزبانی Kinsta 2024 39

این ویژگی برای کسب‌وکارهایی با ذینفعان متعدد است که یک یا چند سایت را در Kinsta میزبانی می‌کنند. می‌توانید کاربران نامحدودی را دعوت کنید تا به حساب Kinsta خود دسترسی داشته باشند و امتیازات دسترسی مبتنی بر نقش و سایت را به آنها اختصاص دهید، مانند:

  • مدیر شرکت، که بالاترین سطح دسترسی به همه سایت‌ها را دارد.
  • توسعه‌دهنده شرکت، با دسترسی به سایت‌ها اما بدون صورت‌حساب، جزئیات شرکت و درخواست‌های مهاجرت.
  • صورت‌حساب شرکت، که در آن افراد فقط می‌توانند صورت‌حساب و جزئیات شرکت را ببینند.
  • مدیر سایت وردپرس که به سایت‌ها دسترسی دارد می‌تواند همه محیط‌ها را کنترل کند اما قادر به ایجاد یا حذف محیط‌های مرحله‌بندی نیست.
  • توسعه‌دهنده سایت وردپرس، با دسترسی کامل به محیط‌های مرحله‌بندی برای سایت‌هایی که به آنها اجازه دسترسی داده شده است.

گزارش فعالیت

screenshot of MyKinsta User Activity log
نمای کلی و راهنمای میزبانی Kinsta 2024 40

گزارش فعالیت همه فعالیت‌های مهم در حساب Kinsta و سایت‌های میزبانی شده شما را نشان می‌دهد – که توسط همه کاربران انجام شده است. به عنوان مثال می توان به ایجاد سایت، تغییرات رکورد DNS، پیام های پشتیبانی و موارد دیگر اشاره کرد.

نمایش تم ها/افزونه ها در داشبورد MyKinsta

screenshot of Monitoring WordPress plugin status in MyKinsta
نمای کلی و راهنمای میزبانی Kinsta 2024 41

داشبورد MyKinsta همچنین ابزاری برای وضعیت موضوع و افزونه ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد افزونه‌های وردپرس را که نصب کرده‌اید، نسخه‌های آن‌ها و اینکه آیا به‌روزرسانی در دسترس هستند یا خیر، مشاهده کنید. و همانطور که همه ما می دانیم، به روز نگه داشتن تم و افزونه های خود در هر زمان یکی از بهترین روش ها برای ایمن نگه داشتن سایت وردپرس شما است.

کش کردن لبه

d986d985d8a7db8c daa9d984db8c d988 d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c d985db8cd8b2d8a8d8a7d986db8c kinsta 2024 6699ab438129d
نمای کلی و راهنمای میزبانی Kinsta 2024 42

این عملکرد به صورت رایگان در داشبورد MyKinsta در دسترس است و از طریق ادغام Kinsta’s Cloudflare ارائه می شود. هنگامی که Edge Caching فعال باشد، کش سایت/صفحه شما را در هر مکانی در شبکه CDN Cloudflare ذخیره می کند. بر این اساس، هنگامی که یک بازدیدکننده سایت شما را بارگذاری می کند، پاسخ های کش شده از نزدیک ترین مرکز داده به آنها تحویل داده می شود. شبکه Cloudflare دارای بیش از 260 مکان در سراسر جهان است، بنابراین، این عملکرد می تواند به افزایش زمان بارگذاری سایت تا 40% کمک کند.

d986d985d8a7db8c daa9d984db8c d988 d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c d985db8cd8b2d8a8d8a7d986db8c kinsta 2024 6699ab456b9e6
نمای کلی و راهنمای میزبانی Kinsta 2024 43

وقتی Edge Caching را فعال می‌کنید، یک پنجره پاپ‌آپ با یک لیست پاپ‌آپ با چیزهایی که قبل از فعال کردن Edge Caching باید بدانید ظاهر می‌شود، که به تغییرات حافظه پنهان و قوانین و استثناهای سفارشی اشاره دارد. هنگامی که آنها را در نظر گرفتید و همه آنها خوب به نظر می رسند، آماده فعال کردن این ویژگی هستید و می توانید تنظیمات Edge Caching خود را بررسی کنید و همچنین می توانید Edge Caching را برای دستگاه های تلفن همراه فعال کنید.

d986d985d8a7db8c daa9d984db8c d988 d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c d985db8cd8b2d8a8d8a7d986db8c kinsta 2024 6699ab472b8da
نمای کلی و راهنمای میزبانی Kinsta 2024 44

ابزار نظارت بر عملکرد برنامه

در زیر در مورد ادغام جدید Kinsta بحث کردیم. ابزار APM داخلی Kinsta در داشبورد MyKinsta بدون هزینه اضافی در دسترس است. این به شناسایی تنگناهای عملکرد بدون نیاز به اشتراک یا استفاده از ابزارهای نظارت بر عملکرد شخص ثالث کمک می کند. وقتی این ابزار را فعال می‌کنید، اطلاعات مهر زمانی را از فرآیندهای PHP سایت وردپرس شما، جستارهای پایگاه داده MySQL و تماس‌های HTTP خارجی، در میان داده‌های دیگر، جمع‌آوری می‌کند.

d986d985d8a7db8c daa9d984db8c d988 d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c d985db8cd8b2d8a8d8a7d986db8c kinsta 2024 6699ab4910028
نمای کلی و راهنمای میزبانی Kinsta 2024 45

این ابزار به طور پیش‌فرض غیرفعال است، و زمانی که آن را فعال می‌کنید، باید توجه داشته باشید که به منابع سرور نیاز دارد، بنابراین باید برای عیب‌یابی استفاده شود و برای مدت طولانی استفاده نشود.

می توانید مدت زمان نظارت را 2 ساعت، 4 ساعت، 12 ساعت یا 24 ساعت انتخاب کنید. پس از پایان نظارت، ابزار به طور خودکار غیرفعال می شود. همچنین، می‌توانید بین برگه‌های تراکنش‌ها، وردپرس، پایگاه داده و خارجی پیمایش کنید تا بدانید چه چیزی ممکن است باعث مشکلات عملکرد سایت شما شود.

Kinsta Analytics

"screenshot

از داشبورد خود، Kinsta Analytics معیارهای دقیق عملکرد و ترافیک در سطح سرور را به شما ارائه می‌دهد. از آنجایی که Kinsta بر اساس تعداد بازدید در ماه قیمت گذاری می شود، مهم است که دسترسی دقیق به گزارش های بازدید داشته باشید.

کینستا چگونه بازدیدها را محاسبه می کند؟

اولین چیزی که باید درک کنید این است که گزارش ترافیک Kinsta با گزارش Google Analytics شما متفاوت است. این به این دلیل است که GA از جاوا اسکریپت استفاده می کند، به این معنی که فقط بازدیدکنندگان انسانی را به شما نشان می دهد، نه هر چیز دیگری (مانند ربات ها و خزنده ها) که به سایت شما دسترسی دارند. در اکثر سناریوها، GA همچنین نمی‌تواند بازدیدکنندگانی را که از مسدودکننده‌های تبلیغات استفاده می‌کنند، شمارش کند.

با این حال، Kinsta این را می‌داند و چند ویژگی و توصیه‌هایی برای کمک به شما دارد:

  • Kinsta بازدیدهای عوامل کاربری معروف “ربات” را به حساب نمی آورد و داده های تجزیه و تحلیل را تا حد امکان فیلتر نمی کند.
  • در صورت نیاز می‌توانید IPها را با ابزار رد IP آنها به راحتی ممنوع کنید.
  • فایروال برنامه کاربردی وب (WAF) مانند Cloudflare یا Sucuri را می توان در ترکیب با Kinsta استفاده کرد. این سرویس‌ها دارای پایگاه‌های اطلاعاتی گسترده‌ای از مواردی هستند که باید به عنوان ترافیک «بد» در نظر گرفته شوند، و ترافیک این آدرس‌های IP «بد» از ورود به سایت Kinsta شما جلوگیری می‌کند. این می تواند به کاهش هزینه های میزبانی شما کمک کند.

Kinsta یک دید پرنده از بازدیدهای سایت، استفاده از پهنای باند، استفاده از CDN (در صورت فعال بودن آن) و ترافیک دسکتاپ در مقابل ترافیک به شما ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه محاسبه Kinsta بازدیدها، مقاله عمیق

آنها را بررسی کنید.

PS: ما هزینه‌های ترافیک و بیش از حد CDN را در بخش طرح و قیمت مقاله پوشش داده‌ایم.

تجزیه و تحلیل عملکرد سطح سرور

علاوه بر آمار بازدیدکنندگان، Kinsta Analytics همچنین تجزیه و تحلیل دقیق در سطح سرور در مورد عملکرد، کدهای پاسخ HTTP، درخواست‌های حافظه پنهان و درخواست‌های Geo & IP ارائه می‌دهد.

در اینجا برخی از معیارهای برتر هر ماژول آورده شده است:

عملکرد PHP و پایگاه داده: میانگین زمان پاسخ PHP + MySQL، توان عملیاتی PHP، محدودیت کارگر، درخواست‌های AJAX، و فهرستی از اسکریپت‌های PHP که دارای بالاترین زمان پاسخ PHP + MySQL هستند. برای سایت آزمایشی در آموزش ما، اینها اسکریپت‌های به‌روزرسانی تم و افزونه بودند.

"screenshot

کدهای پاسخ HTTP: این به شما یک نمای کلی از سلامت پاسخ کلی سایت شما به تمام جستارهای HTTP ورودی – ترافیک ربات و انسان را می دهد.

  • کدهای پاسخ در 200 کاملاً خوب هستند.
  • 300 نشان دهنده تغییر مسیر است. تغییر مسیرهای زیاد هرگز چیز خوبی نیست.
  • کدهای پاسخ در محدوده 400 تا 500 نشان دهنده یک خطا هستند و باید به حداقل برسند، زیرا عملکرد و امتیازات SEO شما را مختل می کنند.
"screenshot

عملکرد کش: این گزارش به شما می گوید که کش سایت وردپرس شما چقدر خوب کار می کند. در حالت ایده‌آل، باید تعداد بازدیدهای کش زیاد، از دست رفتن حافظه نهان کمتر و انقضای کش کمی وجود داشته باشد. این نشان می‌دهد که همه چیز به‌طور بهینه کار می‌کند، و اکثر درخواست‌های بازدیدکننده از حافظه پنهان وردپرس ارائه می‌شوند – که بهترین عملکرد ممکن را تضمین می‌کند.

Geo & IP: این یک نمای کلی از مبدأ ترافیک از کشورها، شهرها و آدرس‌های IP برتر به شما می‌دهد.

معیارهای عملکرد Kinsta

هیچ بررسی میزبانی بدون برخی معیارها کامل نمی شود. بیایید برخی از معیارهای عملکرد میزبانی مدیریت شده وردپرس Kinsta را بررسی کنیم.

ما یک نصب دمو وردپرس در Kinsta ایجاد کردیم و آن را در مرکز داده هند در Google Cloud میزبانی کردیم و از تنظیمات زیر استفاده کردیم:

  1. موضوع: تم کل خود ما، و از یک طرح بندی نمونه کارها با تعداد زیادی تصاویر در صفحه اول استفاده می کنیم. توجه داشته باشید که تصاویر بهینه سازی نشده اند زیرا یک تم آزمایشی است. شما می توانید و باید تمام تصاویر خود را در وردپرس بهینه کنید.
  2. CDN فعال شد
  3. مرکز داده: بمبئی، هند

معیارهای عملکرد Kinsta GTmetrix

screenshot of Kinsta performance benchmarks - Gtmetrix
نمای کلی و راهنمای میزبانی Kinsta (2024) 46

GTmetrix به Kinsta امتیاز PageSpeed ​​93٪ (درجه A) و امتیاز YSlow 89٪ (درجه B) داده است. امتیاز YSlow به دلیل تصاویر بهینه نشده تحت تأثیر قرار گرفت. این آزمایش همچنین از سرورهای کانادا اجرا شد، در حالی که مرکز داده در هند است.

اندازه صفحه 774kB بود که شامل 28 درخواست HTTP بود و در 1.8 ثانیه کاملاً بارگذاری شد.

screenshot fo Kinsta performance benchmarks WebPageTest

ما ده آزمایش مداوم از مرکز داده هند انجام دادیم. زمان بار تمام صفحه 1.4 ثانیه با اندازه صفحه 760kB و 28 درخواست بود. همه نمرات یک بود

screenshot of Kinsta performance benchmarks LoadImpact

ما یک آزمایش LoadImpact را در Kinsta از مرکز داده سنگاپور اجرا کردیم و 50 کاربر همزمان به مدت 12 دقیقه. نتایج کاملاً چشمگیر بود – میانگین زمان پاسخگویی 74 میلی ثانیه بود ، با 75 درخواست در ثانیه.

برنامه های قیمت گذاری Kinsta توضیح داده شد

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> d986d985d8a7db8c daa9d984db8c d988 d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c d985db8cd8b2d8a8d8a7d986db8c kinsta 2024 6699ab625a132

اولین چیزی که در مورد Kinsta به آن توجه خواهید کرد ، مانند سایر ارائه دهندگان میزبان مدیریت شده ، این است که ارزان نیست. در حقیقت ، مأموریت بسیار Kinsta به دلیل استانداردهای ضعیف آنچه در آن زمان برای میزبانی ارزان قابل قبول بود ، آغاز شد.

در سال 2013 ، آنها تصمیم گرفتند بهترین میزبانی وردپرس مدیریت شده ممکن را ایجاد کنند و براساس آن شارژ شوند. سریع به جلو به سال 2024 ، آنها برخی از بهترین مارک ها را با استفاده از Kinsta دارند – تمام راه از یونیسف ، TripAdvisor ، SkillCrush ، Hootsuite و Ricoh.

starter هزینه های برنامه 35 دلار در ماه و شامل یک سایت وردپرس ، 25،000 بازدید ، یک مهاجرت رایگان و 100 گیگابایت پهنای باند CDN است. Kinsta یک ضمانت 30 روزه پول و سهمیه های مختلف سایت های پشتیبانی شده ، مهاجرت رایگان و پهنای باند CDN را در تمام برنامه های خود ارائه می دهد.

برنامه های Kinsta به سه دسته تقسیم می شوند:

  1. برنامه های استارت و حرفه
  2. برنامه های کسب و کار 1-4 : 115 $-450 دلار در ماه پشتیبانی از 100-600K بازدید/ماه
  3. برنامه های سازمانی : شروع از 675 دلار در ماه پشتیبانی از 1M+ بازدید/ماه
  4. هر چیزی بالاتر به برنامه های شرکت های سفارشی نیاز دارد.

Kinsta همچنین برنامه های تک سایت را برای سایت های وردپرس با افزایش ترافیک یا تنظیمات فشرده منابع ، مانند تجارت الکترونیک یا سایت های عضویت ارائه می دهد

در زیر ویژگی های پیش فرض موجود در کلیه برنامه های میزبانی Kinsta وجود دارد:

  • CDN رایگان با پهنای باند متغیر
  • SSL Wildcard رایگان با CloudFlare و امکان وارد کردن گواهینامه های SSL سفارشی
  • حداقل یک مهاجرت سایت حق بیمه رایگان در هر طرح. مهاجرت سایتهای اساسی نامحدود از هر میزبان وردپرس.
  • پشتیبان گیری اتوماتیک روزانه ، پشتیبان گیری دستی و نگهداری پشتیبان 14 روزه (برنامه های تجاری و سازمانی دارای 20 و 30 روز از پشتیبان گیری هستند)
  • فایروال های GCP و CloudFlare برای امنیت اضافه شده
  • دسترسی به محیط ، SSH و SFTP به همه سرورها
  • بهینه سازی پایگاه داده MySQL خودکار
  • دسترسی چند کاربره به داشبورد Mykinsta
  • پشتیبانی 24/7 و 30 روز ضمانت برگشت پول
  • ادغام CloudFlare در سطح شرکت در همه برنامه ها بدون هزینه اضافی
  • 2 ماه رایگان با اشتراک های سالانه

یادداشت های اضافی:

  • بازدید بیش از حد هزینه 1/1000 دلار مراجعه کنید. بیش از حد ترافیک CDN 0.1 دلار در هر گیگابایت هزینه دارد
  • کلونینگ سایت و وردپرس Multisite در برنامه Pro (60 دلار در ماه) پشتیبانی می شوند. کلونینگ سایت با مرحله بندی سایت متفاوت است
  • سایت های WooCommerce و عضویت در برنامه کسب و کار 1 (100 دلار در ماه) توصیه می شود. شما هنوز هم می توانید از آن در برنامه استارت یا Pro Plan استفاده کنید

افزودنی های موجود برای همه برنامه ها:

  • redis: 100 دلار در ماه/سایت برای هر افزودنی
  • پروکسی معکوس nginx: 50 دلار در ماه/سایت
  • پشتیبان گیری اضافی: 100 دلار در ماه/سایت برای پشتیبان گیری ساعتی و 50 دلار در ماه/سایت برای پشتیبان گیری 6 ساعته
  • مرحله بندی حق بیمه: 20 دلار/ ماه/ محیط
  • افزودنی فضای دیسک: افزایش 20/20 گیگابایت (هیچ محدودیتی در افزودنیهای فضای دیسک که می توانید خریداری کنید)

پشتیبانی از Kinsta

<شکل کلاس = "wp-block-image aligncenter"> screenshot of kinsta support running on intercom

کل سیستم پشتیبانی Kinta در Intercom اجرا می شود ، این به معنای پشتیبانی چت 7 24 24 است. جامعه وردپرس به طور کلی از پشتیبانی Kinsta کاملاً قدردانی می کند ، و تخصص فنی آنها را در مدیریت سرور ، امنیت و عملکرد وردپرس برجسته می کند.

در طول بررسی ، من دو بار با پشتیبانی تماس گرفته ام – یک بار که گره سایت Kinsta من برای راه اندازی وقت گرفت (تیم پشتیبانی توضیح داد که برای راه اندازی یک سایت جدید تا 20 دقیقه طول می کشد) و بار دوم بود وقتی سعی کردم یک رکورد طولانی TXT را به Kinsta DNS اضافه کنم. تیم پشتیبانی به سرعت آن را برای من اضافه کرد.

علاوه بر پشتیبانی 24/7/365 به زبان انگلیسی ، پشتیبانی فنی Kinsta در ساعات انتخابی به زبان فرانسه ، ایتالیایی ، پرتغالی و اسپانیایی در دسترس است.

<شکل کلاس = "wp-block-image aligncenter size-full"> d986d985d8a7db8c daa9d984db8c d988 d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c d985db8cd8b2d8a8d8a7d986db8c kinsta 2024 6699ab6a68e59

نکته دیگری که مرا تحت تأثیر قرار می دهد ، تلاش مداوم Kinsta برای ایجاد مستندات با کیفیت بالا ، دانش دانش و مقالات مرتبط با وردپرس است. آنها دارای آموزش ها و راهنماهای وردپرس خارق العاده ، منابع در مورد موضوعات مختلف بازاریابی آنلاین و مورد علاقه شخصی من – درسهای تفصیلی در سفر کارآفرینی خود هستند.

استراتژی بازاریابی محتوای Kinsta زمان و منابع زیادی را برای توسعه به خود اختصاص داد ، در نهایت تصویر برند خود را به عنوان “افراد میزبان آگاه” در جامعه وردپرس ایجاد کرد. ناگفته نماند که ترافیک موتور جستجوگر در حال رشد نیز هست!

بسته بندی

رشد تجارت آنلاین شما کار آسانی نیست. هر فرآیند ، ویژگی یا بهبود جدید با مجموعه چالش های خاص خود همراه است.

با افزایش ترافیک سایت شما ، ارتقاء به یک ارائه دهنده میزبان قابل اعتماد مهم می شود. بله ، ارائه دهندگان میزبانی مدیریت شده حق بیمه را پرداخت می کنند ، اما در عوض ، شما آرامش می کنید.

Kinsta پشتیبانی عالی مشتری ، بهینه سازی عملکرد و اقدامات امنیتی فعال را برای اطمینان از اجرای سایت شما در شرایط درجه یک ارائه می دهد.

دریافت میزبان kinsta < /p>

امیدواریم که از این نمای کلی لذت برده باشید. اگر چیزی که دوست دارید برای ما وجود داشته باشد ، لطفاً به ما اطلاع دهید. مثل همیشه ، ما منتظر نظرات شما هستیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا